Tuesday, January 4, 2011

XNAKKKK



salam tahun baru..masih sempat aku nak ucapkan kat sesiapa wpun benda ni baru lagi...sebenarnya aku xminat nak uat benda alah nie..tapi sekadar nak kasi luah ini perasaan maka terjadi "rezqii blogspot"...mekasih bebanyak kat "nek cha" dia yang buat kan utk aku...thanks uat dia..(nnt ct urutkan tangan akak)..beberapa ari sebelum tahun baru banyak sgt kisah sedih,kena hentam, kena kutuk.dll.. tapi aku xterdaya nak tutup mulut orang...sob..sob...(nak pinjam bahu sape ni)aku nak lentok jap..hakhak...ermmm... uat hamba allah si "gigi besi" aku sebenanrnye da lama bersabar ngan ko nie sejak dari ko amik gambr aku secara senyap nie..skarang nak mempertikaikan soal rezeki plak....kita jumpe di akhirat ek nnt... buat kekwan di opis,terima kasih rasenye hampir 2 tahun kita kenal,gelak2 xpenah pun gaduh..nnt kita pergi bercuti lagi ek...tapi aku rindu sgt time kite pergi langkawi dulu..kelakar sgt..rasenye bole x kembalikan memori tue... ? ingat kekawan kita biarla kita naik ngan pelahan tanpa ada rase hasad dengki...ermmmm sob..sob.....uat Isa, mmg da comfirm kita nie da xder jodoh....waima kita berjauhan ko disana aku disini ahaks.... sob..sob...jaga bini,jaga anak leklok..(wa maintain je) azam tahun baru???? aku cube kurang kan sikit panas di hati yang sedang membara nie..hakhak..ok..nnt kita sambung g..wassalam....

No comments:

Post a Comment