Monday, January 10, 2011

110111 sgt indah

110111 tarikh yang benar2 aku aku rase indah sgt smbil dikelilingi ngan orang yang tersayang...genap 27 tahun... bukan tua tapi dah matang... wpun sekarang aku dibebani masalah tapi sokongan dari member2 rapat buat aku masih lagi boleh berdiri... xbole diungkapkan dengan kata2 betapa untungnye aku ada dorang..ketawa sentiasa lupakan masalah seketika...
       Mungkin tahun ni memberi kebahagiaan kepada ku..keceriaan,meningkatkan keimanan dan ketakwaan,serta kemakmuran...bukan untuk aku shj tapi untuk orang yang melakukan kebaikan kepada ku jua... kekadang bercinta tidak semestinye bersatu,seandainya tiada jodoh jgnla kita mendoakn kejatuhan mereka sebalik mendoakan kebahagiaan mereka...
       Kekawan..aku btul2 xsabar nak pegi berjimba ngan korang...seronok sgt nie... ( duit da bagi ok,!!!) bagus gak korang ajak aku kuar nie,otak aku da sebal ngan masala2 negara yang xmasuk di akal smpai mainkan perasaan orang lain( choiii apa kah itu!!!!!!!!)..aku penat da..penat sgt!!!!! tolong berhenti!!
    buat Mr. Andy Idra Imunas, (mungkin namaku akan bertukar kepada Mrs Andy plak) insyaallah..thanx sbb percayakan saya... saya xtau nak ckp macam ner g da...harap2 benda ni sentiasa di rahmati oleh-Nya..
 lagi sekali buat kekawan yang bagi hadiah,, terima kasih banyak2 bernilai sgt bagiku...bagi yang bagi ucapan selamat memadai la,itu lah yang  amat bernilai buatku..korang masih lagi mengingati aku... selamat hari jadi uat diriku ke 27 tahun!!! 110184-110111

No comments:

Post a Comment