Wednesday, January 12, 2011

nafas Ku ter Henti Seketika.....

 eERmmmm... YA ALLAH!!!! SAkit dada aku...da la semalam bas mogok..da tunggu sejam bas xsampai2... last2 magrib gak aku terlepas.. ALASAn dorang, jadual baru..(wak lu!!! jadual baru) menyusahkan orang jer!!!PAKCik ... jgan saya beli bas nnT!!padan muka muka pakcik nnt sbb xder keja.
   Asik leka berborak ngan member ntah macam ner terpacul nama member aku nie...rerupanye dia da kawen ngan Sham KAmikaze..laaaa hai punyela kicik ini dunia kan...  kesimpuln nye, kalu ada jodoh xkan kemana.Allah da tentukan xkisah la ngan cara aper kita dapat jodoh tersebut.errmmm maknanya aku pun kena redha jugak dngn takdirnya..mana la tahu jodoh aku plak ngan artis.hakhak..
    Dalam keadaan genting ni gak ada yang meng "pau" duit aku aduuhhyaaaiii mao pengsan da nie..relakan ajer la...hulurkan tangan ringankan hutang... hujung minggu nie aku rase relax sikit sbb xpkir masala yang telah lepas....puhhh lega dan sekarang ringan sikit kepla xde pkir bab2 mengarut nie..yang penting aku nak dating ngn zafri kat Ikea (thanks Zahidah,coz bagi pinjam anak u kat I) hakhak babysitter laaa....xsbar nak jumper bdk comel tue... zafri...tgu ek auntie ct datang.....gerammmm niieee
        

No comments:

Post a Comment