Sunday, January 16, 2011

JgN MEnaNgis SayanG....

    napE nasib Malang BertimPa-tImpa ni.... xkeriNg Air Mata Aku mengeNangkan Nasip mCm nie...MEMULA ok jer..skarang nie hati aku mendap sngt. nie la di katakan peristiWa Tahun baru kot?? ERMMM MUNGKIN Citer aku ni macam buku novel..sikit2 sedih,sikit2 sedih pastu happy pastu sedey Balik..malam tadi pukul bape aku tido? pukul 3 pastu bangun balik kul 5..WAHHH.... MAK aku slalu jer ckp Tuhan nak duga SBB nak uji keimanan kt?ye ke?TAPI klu orang yang iman xkuat mcm aku ni mcm ner?errrrkkk.... msg tue"tertulis. uat aper nak cari saya? Ya Allah...sengkuang nye ayat dia...aku msg pun sbb terpakse kot...klu x, xde la aku hadap sgt ngn si mangkuk tandas nie...eiiii plz la...satu ayat yg terpacul dari mulut aku nie" cer" dia bole lak ckp "tgok la mcam ner dulu"..aku pun mls nak pkir la ngan dia tue...slalu orang ckap klu benci lama-lama jd sayang??? Ya Allah mintak simpang la aku..xnak2 xder orang lain ker nak judu kan ngan aku?  geli2... mcm2 jenis alat perkumuhan aku hambur kat dia semalam..dan aku rase sememang nye wajar dia dapat hamburan mcm tue...time tengah marah setan pula datang simbah lagi api yang memBakar kat dada aku ni..btol,aku rase malam tadi aku kena rasuk setan loji,itu pasal sume perkataan sensor aku lontarkan dgn lancar jer....aduhhhh...istifar bebanyak siti...istifar...zikir bebanyak...jgan menangis lagi sayang....cool down babY...

No comments:

Post a Comment