Tuesday, January 11, 2011

110111 (bab 2)

 KEindahan semalam masih lagi aku terasa lebih2 lagi bilee dapat msg dari bekas lecturer aku Sir Madhavan,lecturer account.WIsh birthday aku.hakhak.... teringat plak time dia mengajar,aku la slalu di 'aim'nye subject tue yang paling aku xsuka sekali sebb  blaja dalam bahasa inggeris,tapi berkat dia mengajar aku,final exam aku lulus ngan cemerlang...lega siuuttttt..thank u Sir..
     Lagi sekali tidur ku lena bile dapat ucapan ringkas dari member aku 'pharel'..aku nak menjerit sgt...suke2....walaupun dulu member aku kebas dia dari aku,tapi xde skit pun perasaan benci ngan dia.(wahhh!!! ayat sedapkan ati nyok)..atas keegoaan masing2 la buat aku ngan dia xmungkin terjalin...ermmm sebak gak ati nie sebb da sayang...tapi x kesampaian...tp xper mungkin ada hikmah disebalik itu. TAPI malam tadi pesanan ringkas tue pun da buat aku bahgia seketika.
     Tetiba aku tertarik ngan cadangan member aku,untuk buat kebajikan...da tiba masenye untuk kurangkan hiburan ini.. sekarang nie aku nak uat sedikit kebajikan, seperti memberi dana kepada rumah kebajikan anak yatim,tahfiz,ngan rumah orang tua...aku cuba merealisasikan benda...(wpun sume orang mcm2 plan nak uat siap tulis jadual ag) tapi skarang aku da bermula..sekiranya ada orang yang nak join sekali seluas stadium bukit jalil aku tadahkan...beritahu je aku.... ermmm
 

No comments:

Post a Comment