Thursday, January 20, 2011

KISAH KU DAN DIA

 4 ARI LEPAS aku terima pesanan dari inbox fb ku ada jemputan utuk perjumpaan bekas pelajar SAAS..bercaKap Pasal sekolah ni sume oRang Tau Name Sekolah Tue, ada yang MEnyatakan Itu sekolah Anak-Anak Skin (SAAS) hakhak..tapi yang paling Sedap didengar Sekolah Sultan Abdul Aziz Shah..ermmm
      teTibe teringat Budak2 kelas aku tue...6A2/ 6B2  bayangkan satu sekolah boleh mengabungkan Seluruh budak2 Seluruh Daerah Hulu lanGat..sekoLah tu bole dikategori sebgi sekoLAh sukan... Aku punye KElas Dekat ngan GYM so...selalu la tgok budak2 nie training sukan nak plak budak ragbi ..toing..toing mata terbuntang...
       Ok berbalik pada citer budak kelas aku nie...mak aiii setan pun kalah jahatnye..macam2 kerenah sampaikan ada cikgu xnak masuk sbb menyampah kot... Aku? xtau la nak ckp aku nie macam ner, pg sekolah pakai kasut high-cut,kain senteng, beg oren..slalu masuk kelas masuk lubang haram sbb selalu lambat.. budak seblah aku Intan Namenye...anak datuk, sngt kaya tapi selalu ponteng..ada jer alasan dia tapi dia sngt baik ngan aku.aku ngan dia selalu ketawa pecah perut. nak plak jiran kaMi Adik & alien Budak asrama yang selalu tido dalam kelas sbb bg alasan dorang slalu stay up kat asrama..dorang la selalu buat lawak gampang...wah mmg best time tue.
        selaiN tu geng aku aimi ngan wawa (budak yang berbdan gempal) aku suka sgt peluk dorang..sbb comel..Aimi baik sbb umi dia slalu jemPut kami makan kt uma DiA...aku penah naik moto ngan wawa xpakai helmet dari sekolah sampai la ke sungai chua..terserempak ngn polis, tp polis lex jer tgok kitorang yang sedang merempit ITU!!!!   sekolaH kami tue Sekolah Campur jd, xberseri la klu geng xder budak lelaki. Raja zaidi nama diberi aku panggil kojek sbb dia botak, sgt pandai melukis mmg berseni sgt hasil kerja dia, tambahan pulak duk ngan Shahri Yusri atau dikenali sbg Baby kudik Hakhak..dorang stok Melukis potret mcm pro da.. ingat lagi kudik bagi lukisan potret cantik sgt tapi mamat ni satu hal la plak masuk sekolah time orang da kemas2 nak balik punye la lambat masuk tapi dia sgt steady ko marah la macam ner tp dia sgt kool.
        budak ujung sekali Yus nGan tapa... dorang nie agak sengal sungguh... lom masuk bab kami kena boikot gara2 pg tgok wayang kat KLCC xajak budak kelas yang lain... giler ker aper nak ponteng satu Kelas ker?sbb kami pegi time waktu sekolah kot....   Si Shamer ala2 macho tue abis form 6 terus Masuk ALIM..wah2 duduk atas kapal la mamat tue skarang, si Din skarang da Jadi Abang BEsar kat PLKN gelanggang Buaya Banting slalu gak aku jumpa si gadang tue.hakhak.
         eRIna NGAN mELISSA..nama yang cukup comel, si erina tue budak jepun tapi pandai ckap Melayu...obses ngan Westlife... teringat kes main kejar2 ngan Hantu,...teruk gak la aku kena tolak ngan minah yang kena rasuk tue..berbirat gak kaki aku, pastu pedih kena lempar ngan garam kasar yang dibaca yasin..erina dalam diam dialah yang tulis surat layang kat "si antu " tu sbb da jemu asik kena rasuk jer tapi yang kena zil..perang seketika... haru biru gak lah time 2 asik bergaduh jer...
    Budak2 kelas aku nie kebanyakan nye mmg kaki tdo dalam kelas ada beran ckgu nak bising? xde beb...nak plak kelas GYM of coz la selalu aku tido kat tilam budak2 yang training.... tapi skarg bila berceter ngn ex budak kelas Form 6,kami lah yang berjaya wahhhh..Anda Hebat!!! ada yang Jadi Pegawai,Pengurus, BErniaga sendiri, lawyer etc.. contoh Macam aku nie Hongappp jer melanguk melopong tanpa ada tujuan...mencari lagi kehidupan yang bermakna seRta mencari Orang Yang boleh sayang kan aku dan membimbing aku.... Tapi biler????????




No comments:

Post a Comment