Monday, February 28, 2011

ketawa ker?

hakhak...ari nie terbarai2 aku gelak ngn lala...xtau naper aku bole mengilai dalam ujan..ekoran viper "60" hengget tue, aku rase klu si lala cite kat "baby face" comfirm dia bahan kan aku... pastu kat parking bole plak keta bergerak ngn sendirinye... Ya allah klu la ar ada keta kat depan tu mmg "bercium " maka dngn itu duit pasti terbang..
      tue belum part aku cakap terbalik... sampai orang pun perasan, aikkk naper aku nie???bengong atau biul??? adusss.. pergi ke tempat lala bole plak dia tanyer "bile nak pg bukit tinggi Klang" ushhh aper kena mengena ngan aku??? ooo mungkin dia nak ajak aku teman kot...hakhak... akan ku pikir kan..tapi naper kena g sana??? banyak ag tempat kan kat msia nie..
       Biler mcm nie slalu pkir, samaada kami akan tetap bersama wpun da berkahwin? mcm ada satu kisah btul yang maner dua sahabat baik, sorang meninggal mgu lepas, selang smggu kawan baik dia plak menyahut seruan ilahi..(benda nie terjadi sbb itu makcik aku)
aku ckp ngan lala mungkin kita mcm tue kan lala?banyak sgt kenangan,rahsia,ketawa sume buat bersama,minat yang sama,ari jadi beza sebulan,kawen pun dekat2,pergi tengok teater,pasang lagu minang,dia da mcm kembar,sampai kan ayah dia ckap yang dua2 anak dia nie akan ada tanggung jawab sebgi isteri sayunye ati...orang lain ada mak ayah tapi aku ada "double" mak-abah,mak-ayah,ngan kembar ku lala...  
        aku rase ari nikah tue , aku pasti kami akan tersedu-sedu perpisahan yang penuh rahmat ini..... boleh ker aku ketawa lagi?

No comments:

Post a Comment