Sunday, February 27, 2011

xtau!!!!!!

  Aku xtau benda nie salah ker x..klu orang kate aku nie kejam tpulang tp benda nie melibat perasaan,mmg aku pakse uat mcm nie... Payah kan kalu kita meluahkan masalah kita pastu orang hentam kita balik... wahhh aku rase da banyk kali da aku mtk jgn buka citer nie...tapi misti ada kaitan... padahal aku xnak buka citer nie, bukan utk simpati tarik dia untuk jadi mangsa dga masalah aku.
      ungkit-mengungkit la yang buat ati aku terus tertutup untuk terima aper2 kemaafan dari dia, xtau ker aper perasaan aku bile dia buat mcm ni?  xcukup lagi bebanan tekanan yang xmampu aku pikul lagi da sekarang nie? tambah pulak dgn benda mcm nie... dia ckp aku cepat melenting..tapi perlu di ingatkan yang benda nie mmg aku pendam sejak 2-3 ari lepas... tapi malam tue mmg kemarahan ku da tahap memuncak,, tue ke dikatakan sbg cepat melenting?  ermmm untuk aku berkongsi masalah,kegembiraan,kasih sayang bukan pada dia lagi...baik dipendam dari bercerita dgn dia, mungkin itu langkah yang paling baik aku buat untk menjaga perasaan aku sendiri... Wassalam
  

No comments:

Post a Comment