Thursday, February 24, 2011

alahai....

 ermm hitung tarikh makin dekat, tapi aku xbuat pun paper..rupenye ramai ag yang xrestu majlis nie.hakhak (buat tom,kecik,del ) korang jgn ar boikot sampai xnak datang sampai ati!!!!!! da plak yang mulut puaka tanyer" comfirm ker ngan mamat ni ko kawen? hahaha..mak aiii aku nak jawap aper.. "ye atau tidak"? xpun kat kad tue tulis nama aku tapi xde pasangan wahhhh langkah best nye kalu la bole uat mcm tue.hakhak..
    Yang paling X hengat " ada satu hamba allah tanya . napE "akhirnya bersatu"? seolah2 mcm ada yg xkena je"? hahaha aku cume jawap ngan senyuman yang penuh ngan isi tersirat..Teeet!!!!!!!!!
   ni Lagi satu bile si lil devil kol yang dia xdpt datg sbb boipren dia dr jepun datang sini..arggh aku xkira ko datang gak xkira ar klu mamat tue datang dr uganda ke, dr sabak bernam ker, janji ko datang banting!!! klu x aku datang umah ko tumpang makan askrem kat KLCC.hakhak...
           aku rase penyakit aku ni makin kronik nie langsung xle masuk makanan nie..aper ke hell nye ni yob??? jgn la cenggitu perit aku nak ke toilet sampai tekak aku sakit mengeluarkan balik benda tue...ermmm tue pasal agaknye aku  len mcm je nie sjak 2 menjak nie... tetibe aku teringat "orang hebat tu" manala nak kawan aku, bukan ngan aku jer ngan bebudak lain pun sombohong gak..iye ar kami maner mampu pakai BaBiblackshit apatah lagi IPAD.duduk pun kat setinggan je, pakai air perigi buta,pg keje pun pakai selipar, nak beli kasut elen dilon & bata mana la mampu,kn tgu subsidi gomen jer,makan pun pakai daun pisang,manala penah jejak kaki kat secret resepik tue apatah lagi g makan kt kmpung baru..wahhh...tpi ko kn ingat aku ada sijil urus jenazah..ko ada? hakkhak nnti ko mati aku gak yang kena uat air kapur barus hahahah...ada aku kesah ko ada aper...aku langsung xamik pot ko nak uat aper janji aku bahagia...jeng..jeng......ngan AWIIIEEEEEEEEEEEE!!!!! weeeeeewiiiiitttt..(abg..tgu dinda kat Istana Budaya ye)
                

 abg awieeeeee u still in my heart!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment