Tuesday, March 1, 2011

antara gula2 eclipse dan parti bujang....

ermmm time aku baru balik dari kl tadi mmg aku singgah kedai nak beli eclipse nie...aku da mmbawa virus ini mengular sampai ke abg driver bahagian perolehan.hakhak... waima pun aku xkenal dia bole pau aku punye eclipse,siap suh beli kan, padahal banyak jer jual kat kedai.benda nie da mcm dadah da ku rase..asik nak jer..sentiasa bawa kemana pergi.. hakhak
      Tadi aku kua jap ngan member...ermmm harus ker nak uat bachelor party utk diriku???oooo begitu carenye,maka ngan ini sok malam ler gamaknyer kami ker jalan P.ramlee..Xgitu nyok????? HAKHAK..aper2 wpun da kawen nnt aku tetap cengitu gak, bole kuar sesama,lawan futsal, menari kat dataran,koir, dll..hakhak...jumper malam esok,tapi xle bawa kamera ye...chow...

No comments:

Post a Comment