Tuesday, February 22, 2011

mcm da lama sangat xtulis kat ketas besar nie

   ermmm... terbaca si kecik tu punye blog,ngan slumber dia memetik nama ku.."si tiang" wah!!!! agak terkaren sikit ngan panggilan tue.. skarang nie terasa sgt mendap otak ngan benda2 yang agak ketat bile citer kat sini...
     xmo nangis2... nampak gayanye badan aku semakin susut, xtau sbb makan ati atau sbb ati berbunga rindu (ewwwahh) makin ari makin dekat,makin ari makin sedey..
 tapi mujur la dia paham situasi aku yang agak ketara "bahagianye" bytheway(oooo omputih) thanks kat azla merangkap kembar ku yang xputus2 bagi semangat utk aku teruskan bermain "kayu hoki" wahhhh!! 
    sabtu lepas(19.02.11) tarikh yang akan aku rase itula permulaan aku stat angau...bengong tol, sampai sudu pun boler tebalik.hakhak giler kentang. pastu tambahan aku kena makian yang hebat makin aku rase tawar ati utk berbicara (wahhh ayat lagi!!!!!) pasal hal "umat tue" ,itu ker yang di takdirkan kat aku? kesedihan yang berpanjangan???
      hakhak...mujur ar ada sokongan dri pihak di sana (sampai seluruh kaumnye tau)..(jgn marah ekkk) hakhak... sayang sekali sume terlambat beberapa detik ajer...wahhh(anuar zain!!!!!) 
     Kesian jugak kat dia, tapi sumpah aku bukan nak mainkan perasaan orang tapi, aku memohon ruang untk aku merasa bahagia sementara... biar la aku tersenyum sekejap pun jadila...
      mungkin bukan sekarang tapi mungkin akan datang kami akan bersatu menjadi kuasa otomen taro... almaklum la pangkal nama pun hampir sama. tp kami perangai ada yng pro n kontra....

                                                 (tengah dalam keadaan yang xstabil)

No comments:

Post a Comment