Thursday, February 24, 2011

sampai ati kalian.....sob..sob

               Sampai ati mereka2 nie pegi amik gambar xnak ajak teman (team2 dslr)...nak gak blaja ngan sifu ahmar... cantik lokasi yang korang pilih, sisi pun meletop gak tambahan ngan model yang pandai posing tangkap maut tue... (terutama si deli ) AKU cuma ada nikon D60,... tp harus dingat kan D60 tue basic untuk sgala2nye... saya baru blaja.....
banyak sgt kan lokasi2 yang cantik, tpi skarang naper stok kat BROGA??? mmg la cantik tapi kat area  nuang pun mcm cantik,teringat plak kat kojet suka sgt pg sana ntah aper dibuatnye aku pun xtau...
tp ada satu lokasi baru..jugra..ermmm cantik gak tempat aku tgok.. aku pg ngan kembar aku (azla aka lala) thanx sayang.. hahaha banyak kan tempat kita pg tenangkan pkiran, sampai penah sekali kami pg lenjan moto pegi batu hampar tanpa berhelmet sambil xde lesen punyer ar berani kalu dibuatnye tayar pancit time 2 camner?....hahaha


jugra





dari kiri bukit jugra, sbla dia Nuang langat


No comments:

Post a Comment