Sunday, September 25, 2011

semputtt lg.....

     AKU rase musim kot..asik demam,selsema, batuk, last2 semput.... penatla la mcmnie.... tambahan makin kekerapan mandi tengah mandi...ermmm mungkin kena kurang kan sikit tabiat 'baik' nie.... ouchhh... 
    Sgt teruje umur da 27thun (da kertu kot) baru dapat nak beli sony psp,ini angkara keboringan melanda diriku setelah tiada aktiviti yg ber'pekdah' selain memasak..hakhak... nak baca novel, mak tak bg 'dari kau baca novel,baik ko baca buku agama...wahhh hamiikkkk ko sedas....alaaaaaa......harap2 mak xmarah ye bile psp ada kat uma nnt, makin malas la aku nak kuar dari bilik sbb da mengadap psp.... (nmpk sgt aku da ketinggalan zaman) sbb baru nak beli psp...
    ermmm buat 'org' yg baru menginjak peningkatan umur tu, saya masih disini, disini...dan disini, tidak berubah posisinye, kecuali keje lebih mase tumpang RUMAH kakak kat kajang sbb xlarat nk travel dari banting ke putrajaya,.....
    Sejak  kematian putih...aduh sgt la sedey nie... aku da agak da,sejak balik dari banting dia da semacam da... makan xnak ape pun xnak, mungkin dia memberontak sbb aku asik xde kat uma smpi tangan dia berdarah sbb dia gigit tangan dia tanda protes,... smpi kan terbang gakla 4rat tuk dia punye rawatan operation... tp xpe sbb sayang kami sanggup... sape nak tido kat kaki aku,sape nak sambut aku balik, smpai aku balik panggil putih xmenyahut rupenye putih da mati... tgok baju dia air mata aku berair, tgok ubat dia pun air mata da bergenang...smlm pg petlover.. aku tgok ada katil comelnye kalu la ada putih mmg aku belikan, xpayah kongsi bantal ngan aku lagi.... sebak 5minit... sbb dia yang dengar sume masala aku wpun dia seekor kucing, (mungkin dia mati sbb xmo dengar rintihan aku kot)... mungkin sebulan dua baru aku decide nak cari kucing lain... klu ada kucing tepi jalan aku amik aku bela.......tp ape2pun putih mmg xde pengganti nye...mcm jugak pengganti org yg penah aku sayang........

No comments:

Post a Comment