Tuesday, September 27, 2011

BERBELAH BAGI

Adus...mcmner nie... aku da mula rase xsenang duduk da nie, aku nak beli psp, tp member suh beli tablet pc...ok2 aku sebenarnye nak psp tu just main, pastu aku nak beli external hard disk 1 tera sbb nak 'hapload derama' korea, da lama aku xterkecimpung dalam bidang menghadap derama korea lelama...nak tgok canel 391 mak aku marah,so aku nak beli benda alah tu semata2 nak layan citer korea..alaaaa....ok mengikut pandangan aku yg xbape nak bengong ni, kalu psp just bole main game kan? tapi kalu tablet nie bole main game ngn tgok derama korea btul x? tapi ati aku nak kan sony psp nie... isk.isk... mcmner nie???xkan nak sekali dua2 benda alah nie??? tetibe aku nak tablet pc, blackberry playbook cun tp cm aku punye pone pulak sama, tablet pc mcm mini laptop kan??? tapi cume nipis je... aku tgok tablet pc bile mamat taylor haunter tu pakai alahaiiii sgtla ehsem rupenye dia nie!!!! ermmm klu psp memacam bole main game kan?? ada sesiapa yg pakar dlm bidang it nie tlg la sayaaaaaaaaaaa....  



No comments:

Post a Comment