Thursday, September 29, 2011

ALANG, kau pergi jua... :-( 29.9.2011

Ni la aku terasa sgt sedey, bile aku kehilangan sorang abg yg paling aku syg.....aku xanggap dia abg sepupu tpi aku anggap dia abg aku... ermmm Ya Allah, uat masa nie aku bole g menahan air mata aku dr berjurai... sbb aku xkan tunjuk yg aku skang tgah down... aku dapat msg dr wawa dlm pukul 9mlm, aku msg wawa xbalas, cume msg dr dia aku terima kul 12am.. dia btau yg abah dia dkat spital klang masuk ptg semalam, memula aku ignore je sbb aku taw ari sabtu aku nak g klang jumpe dia,rupenye alang da teruk smpi kena pakai oksigen... tp aku nie bengap sgt silent hs!!!!! aku buka mata tgok ada msg masuk ngn miskol ckp alang da pg uat selama-lamanye....Ya Allah aku jd bodoh da nie, last aku jumpe dia pg raya.. mmg raya pertama org yg aku nak sgt jumpe ialah dia, dan ari raye pertama tu dia marah aku sbb aku xjenguk dia, dan raya pertama tuela ntah mcmner ati aku tergerak nak pelok dia... aku pelok siap menangis,xtau nape aku bole buat mcmtu... itula pelukan terakhir aku jumpe dia, Alang...ct mintak mahap sgt2 kat alang... ct taw, ct adik yg sgt degil....ct taw lang, salah ct xtgok alang time sakit...tp sume salah ct,lang... kalu la alang ada g,........
     ct akan rindu alang smpai bila2, raya ct akan jd hambar bile alang da xde nie... time nie aku tga tulis blog, tetibe aku dgar lgu salam terakhir sudirman tu...tp masih g air mata ku bole bertakung.... ct jgn keras ati sgt.... sape nak uat ct gelak, sape nak dgar masalah ct, spe nak cter sume pasal enakmen mahkamah??? sape yg nak sound ct sbb niaga mercun care haram???da xde lang, da xde sape  lang.... Ya Allah tuhanku kau telah ambil nyawa insan yg rapat ngan aku....Alang,bkn ct xnak tgok jenzah alang, tp ct xsanggup tgok..sumpah lang.... ati nie nak sgt tgok lang,, tp badan ct tahan xmo tgok... Alang... wpun alang da xde, tp ingatan ct kat alang smpi bila2... Al-fatihah buat alang...... (huwaaaaaaaaa!!!!!!!! sumpah aku sedeh!)

No comments:

Post a Comment