Wednesday, May 4, 2011

helllooooooo my prennnnnnn!!!!!!!!!!!!!!

Helllooooooooooooooooo sambil menjerit!!!! wahhhh teruje mak bile baru bole bukak blog,almaklumla udeh lama xtulis2 gitu, ermmmm seronok, bronok2 aku skang. tgok mereka2 di belakang sana menceburkan diri ngan pembuatan blog nie rase teruja plak, wpun aku xtau nak tulis aper lgi...
       
        Minggu nie aku rase kehilangan gak ramai kekawan da angkat kaki kuar dari KPM... Uat cik ila, Mira, Good luck, tapi yang paling xtahan abg ucop wilcha pun da say good bye, hakhak.....kurang lagi group katak ijaw nie (sedey ke?) Jumaat lepas smpat kami uat parti buih eh silap 'farewell'  dalam keadaan yang lapor,SAMPAI2 kedai da tutup, perut da mencakor aduuusss, deli siap muntah2 sbb perut da masuk hangin,kesudahan lepak kat kampung baru, wahhh banyak benor kejadian, ada yang terlanggar anak kucing..aiiiyakkkk (saje nak highlight),  sampai2 uma pukul 1lebih (wahhhh da mcm orang bujang
plak)...enjoice!!!!
          TErpandang KLCC teringat satu citer, kisah scandal ' mengendal 'nie... kes ehem-ehem memasang dua, hakhak tapi nape misti takut aku marah bile da aku dpt tau citer sebenarnye?? aku xmarah siuuuutttt, kan..kan... kawan2...  kekedang kita xbole nak marah seandainye pasangan kita ada pasang lagi, manusia kan kekadang tamak nak lebih dari satu, biasanye kita xselesa untuk berkongsi masalah ngan pasangan kita, kekadang kita perlu ada tempat luahan masalah sekiranye kita ada masalah ngan pasangan kita, so???  bagi aku benda xsalah kalu xdisalahgunakan, kita kena berada disudut positif...wahhh dato fadilat kaskas memberi pesanan yang xberguna...tp kalu pompuan yang tergedix2 mintak belaian kasih sayang kat laki orang tue aku rase baik kena azan kat ubun2 dia,warwar.... xder hal maaaaaa.......janji pandai makan pandai ler simpan..
        Aku??? bole ker pasang scandal?hakhak...nak mencari maut ke???wiiiiwitttt ermmm mungkin aku cari awie tuk jadi scandal aku, wahhhh meletoppp abg awieeeeee!!!! ermmm ape2pun ok xkisahla janji korang bahagia nak uat aper, nak aper ke selagi xmenyusah kan aku serta ketua kampung.... chow chin chau!!!




1 comment:

  1. weyh,aku x sengaja dowh langgar anak kucing.. (tetiba terasa plak) addooyyaaii

    ReplyDelete