Wednesday, May 25, 2011

ADUUUUHHHH

BARU sekarang bole buka blog? apahal ek? ape masalah nie...aku xle nak bukak blog, padahal member aku yg buat "statement tue" smpi kena hack oleh pihak tertentu, sampai aku pun terlibat sama gak... padahal blog bukan ada sentimen perkauman pun........
           banyak sgt la ari malang aku... sampai rase fedup je, ramai gak da angkat kaki...memula abg ucop, pastu, apis,...ni ha semalam time tga layan kontraktor dapat plak memo, abg pian plak!!!!!!!! nak nangis pun ada nie...
 aduhhh audit baru da smooth alih2 sume kaki da xde, sume pindah unit,... mmg la itu rezeki dorang tp, rase down ar bile aku ngan suzi handle benda melibatkan baucer bayaran, auditttttt alaaaaaaaaa...
          Semenjak jadi bujang terasa plak nak kuar mcm dulu.tp xde mood la plak, malas,..baik qada tido..kroohhh..krooohhh kepla pun xsakit ati senang ada bantal(ape aku ngarut nie?)
       mcmner nak kembali kan mood kerja, aura ceria??? aku rase mendap je nak g keja sekarang nie....nak uat lawak pun rase mcm kena bayar je skarang.....  
       sjak 2menjak nie ramai budak opis aku pose ganti,ngeh~ngeh~ itu tandanye pose nak dekat dah....ya allah cepatnye mase berlalu tanpa kita sedar, umur pun makin meningkat, amalan je belum bertambah g...ermmmmm duduk uma pun rase mendap, kalu la dapat bercuti ngan kekawan pg langkawi kan best, layan2 "sesuatu" hakhakhak........eiii bestnye....tapi itu mungkin angan2 mat jenin je kot sbb sume da xde......... tolongla bagi aku ketawa walaupun sekejap......
    

2 comments:

  1. nak ketawa, ketawa je la....ala cian TJ..
    takpe...nnt dapat geng baru. Yg patah kan tumbuh, yg hilang beganti.. dan yg tk patah lagi pun kan patah..esok lusa TJ lak dpt surat panggilan intebiu...sapa tawu... ?? Kun fa kunnn..

    ReplyDelete
  2. YO Ar, interview pastu angkat kaki poi kementerian lain... mmg hajat diati begitu, tinggal kena panggil jo laie nie ha...itula masala eh takut time audit den xbole tanggung berduo jo ngan suzi...sobab budak jantan da xdo laie...pincang kaplo nie ha pkir, gadang gak masalh den nie.....nek cha boleh tolong

    ReplyDelete