Tuesday, April 5, 2011

lamanye

rasenye da lama gak xcorat coret kat sini...ermmm lepas kawen,kehidupan kembali normal seperti sediakala,cume bezanye sudah berdua, ...ermmm tanggungjawab pun makin lebih, walaupun kami digelar suami isteri dihujung minggu, tpi tanggung jawab sbg isteri, harus dilaksana waima sehelai baju biarlah si isteri yang uruskan..
    nak ucapkan jutaan terima kasih uat pihak yang banyak sponsor barang2, yang hadir...alhamdulillah orang terlalu ramai,kalu aku xsempat nak bermesra mohon maap ye... ternyata restu ayah bonda,serta ibu mertua mmg berkat... lupe nak ckp thank u uat abg ipar aka mamu,awie, yang sponsor tenaga serta kambing 2 ekor tuk bbq malam ahad, hakhak.... uat famili yang datang dari utara terima kasih bebanyak...xmampu nak ucap melalui kata2... "photograper" sampai 7 orang mak aii... terlupe plak ada sorang mohon izin amik gmbar aku semata2 nak simpan dalam satu majalah...wah, majalah gitu(tp majalah yang berkaitan kamera) weeetwiiittttt...  si andy duk menjeling tanda setuju... baru dia tau aku suka posing...hahaha....
   dalam pada tue,selang sehari makcik aku pergi uat selama-lamanye, dalam gembira campur sedey... (al Fatihah)..ape2 doakan saya dan suami bahagia,wpun kami baru lagi....kekal,serta jadi isteri yang solehah yang patuh dan taat... Now I'm MRS ANDY INDRA IMUNAS....

No comments:

Post a Comment