Monday, April 11, 2011

apabila lala da -kawen part 1-

jumaat lepas bertarikh 8/04/11, tarikh yang sngt hiba,apabila lala merangkap kembar ku telah selamat dalam majlis akad nikah.spanjang perjalanan dari banting hingga la ke rumah lala,aku xhenti2 menangis smbil dgar lagu feveret kami SEDETIK LEBIH.... sampaikan si andy xtau nak uat ape bile tgok air mata aku mcm air paip.... aku sampai kat rumah time dorang sudah selesai diijab, rupanye sume tgu aku...ermm bile time aku pelok lala...da mcm program jejak kasih la plak... sbb kitaorang nie mmg sentiasa berdua dari dulu lagi...that why tarikh kawen kitorang hampir dkat sbb tue la permintaan dari orang tua ku..ewahhh..
 sbenarnye banyk g citer tp xperla aku nak balik nie... sok sambung..... Part 2 plak

1 comment:

  1. fuhhh...cerita bersiri...tak pe..tak pe..
    cer citer..cer citer..!!

    ReplyDelete