Monday, August 15, 2011

sudah lama rupenye

 cepatnye da nak dekat raya... mintak maap la bebanyak ni blog aku so aku luah kan perasaan nie... Sebenarnye kalu aku duduk sorang2 misti aku teringat seseorang, Sumpah!! sampai kan bole terpikir ape la budak tu buke pose... OOOMMMMGGGG, jgn laaaa, buangla perasaan nie, perasaan ape nie, cube cite rindu? simpati? sayang? benci??? oooo sudah bergolak2 dalam minda aku nie... pendam sbb ego itu g baik daripada aku ckp kat diaaaa ooo, biarla tputus hubungan xkisah la dengan ape cara sekali pun ......aku pg sabah sama tarikh istimewa dia, dulu seblum putus hubungan aku ada janji nak bg dia satu benda, dan sekarang aku decide aku akan bw benda tu untuk.........dot..dot......
   volume keje semakin meninggi so marila kita berkampung di opis sampai ke malammmmm g pun ada ape kat uma???????  (ayat xde kena mgena)

No comments:

Post a Comment