Monday, July 11, 2011

SAKIT BALIK...

ARINI SAKIT BALIK...ERMM UBAT DA ABIS,aku pun da xlarat nak telan berbijik ubat lagi da... maknanye kena tahan sakit secara manual la gamaknye nie... skang da masuk penggal 'kedua dari 365hari...maknanye?? banyak sgt makna..ermmm pahal aku asik ingat tarikh je nie...xbole jadi nie.... makin ari makin kuat plak 'benda tu berlegar2 kat otak aku nie'....MUNGKIN.........sjak dua menjak kadar ketiduran aku makin meningkat...taktau nape, rasenye kalu aku diberi cuti mau 12jam tu aku tido tanpa henti, kalu dulu bole gak ditahan2 mata nie..tpi skang MasyaAllah, xle langsung...maka ngan ini kadar UTUK KELUar  berjimba mmg da menurun....aku da xtaw da MANER  utara maner selatan, angau2 pun da xde lagi da cume Ngantuk saje yang ada........ermmm biasenye ada gak la member nak ym aku, skang nie da xder...mungkin salah satu faktor kenape aku kuat tido skang...ngeh~ngeh~... boring+ xtaw nak uat ape= bantal tuk dipelok.... bestnye kalu skang dapat tido..btul la orang kate kalu kita duduk sorang2 mcm-mcm kite teringat, mcm tu gak ngn aku... teringat budak langkawi la, ingat kat sesiape saje di mana jua anda berada, Lagi satu perangai aku yg org tegur, ermm aku makin baran..baran??? Apakah tandanye? errmmm  mahap ye kekawan mungkin saya xperasan ape yg saya uat sehingga menguris perasaan anda... I l.O.V.e  Yo.u.......n I miss U

No comments:

Post a Comment